חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
טיולים ונופשים

שרותי יעוץ עבור השכרת יאכטות

מערכת שורש  יט אדר א, תשפד  28/02/2024

השכרת יאכטות במקומות שונים בעולם דורשת מיומנות וניסיון שייט רב, כך שלמרות שיש לכם רישיון משיט עדיין צריך ללמוד ולהתנסות בשייט יאכטות בחו"ל ומומלץ לקבל יעוץ

תגיות:

סקיפרים מתחילים, הרימו תורן והניפו דגל: בשעה טובה סיימתם קורס סקיפרים ועכשיו הדרך למרחבי הים פתוחה בפניכם להרפתקאות שייט ברחבי העולם. עד כאן החלום נשמע טוב, אבל המציאות שונה, השכרת יאכטות במקומות שונים בעולם דורשת מיומנות וניסיון שייט רב, כך שלמרות שיש לכם רישיון משיט עדיין צריך ללמוד ולהתנסות בשייט יאכטות בחו"ל ומומלץ לקבל יעוץ.

קבלו שרותי יעוץ של חברת גל ונעמה יאכטות להשכרה

כן, למדתם והשקעתם זמן כדי להוציא רישיון סקיפר, ואין ספק שרובכם אולי עשיתם זאת בשביל הכיף. אנחנו מבינים אתכם! אין יותר נעים, כיף ובריא מאשר לעמוד על הסיפון, לנווט את היאכטה, ליהנות מהרוח, השמש, האוויר המלוח.

freepik

אבל יחד עם כל הכיף הזה, סקיפר צריך להבין את הים והשייט בכל ההיבטים הקשורים לתהליך הניווט והפעלת היאכטה, מקנים לכם את הידע החסר בשייט יאכטות בחו"ל.

התנהלות מול חברות השכרת יאכטות בחו"ל – ממה צריך להיזהר? על מה יש להתעקש! התאמת היאכטה לדרישות המפליגים בהתאם לתקציב, חישוב עלויות לחופשה ביאכטה, בחירת מקום להשכרת היאכטה (בסיס היציאה) בהתאם לאופי המפליגים (אזור שקט, אזור מאתגר), בניית מסלולי ניווט. חברת גל ונעמה יאכטות להשכרה מזמינים אתכם להצטרף לקורס מעשי ביוון, הכולל הדרכה בנושאים:, תרגולים בכניסות ויציאות ממפרצים ומעגנות, עגינות מסוגים שונים, תפעול תקלות במהלך השייט, הדרכת דינגי (סירת המנוע הצמודה ליאכטה), הדרכות דייג.

למה סקיפר חדש צריך שרותי יעוץ?

סקיפרים חדשים שלא מזמן הוציאו רישיון, יודעים מן הסתם איך להשיט את היאכטה בתחומי המרינה בה למדו להוצאת הרישיון, אך לא בהכרח יודעים להסתדר עם יאכטה במקומות לא מוכרים, בהם משטר הרוחות שונה, זרמים גאות ושפל, וניווט שאינו דומה לניווט בארץ, בנוסף צריך לתפעל יאכטה מושכרת שלא מכירים.

קבלת שרותי יעוץ של גל ונעמה יאכטות להשכרה יקנו לכם את הידע החסר הזה שחשוב מאוד לחופשה נעימה ובטוחה.

מה כוללים שרותי הייעוץ?

שרותי הייעוץ של גל ונעמה יאכטות להשכרה כוללים הדרכה בנושאים הבאים:

*הקניית כלים להתנהלות עם יאכטה בחו"ל.

* אפשרות להצטרף לקורס מעשי ביוון הכולל השכרת יאכטה בפועל והדרכה בין איי יוון.

* יעוץ לסקיפרים שמעוניינים לרכוש יאכטה, ולא יודעים איך מתחילים את התהליך: איך בוחרים יאכטה, האם כדאי לרכוש יאכטה יד ראשונה או שנייה, איזה סוג יאכטה כדאי לקנות ועוד.

איפה מוצאים שרותי יעוץ להשכרת יאכטות?

שרותי יעוץ עבור השכרת יאכטות ניתן לקבל אצל חברת גל ונעמה יאכטות להשכרה 0504600470, עם ניסיון רב בתחום שירות ליאכטות, הפלגות ארוכות וקצרות, הפלגות ביוון ועוד.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
הפלגה רומנטית עכשיו עם השכרת יאכטות גלי נעמהמערכת שורשאלפי הלקוחות שלנו יעידו על הפלגות נעימות, רומנטיות, בשעות שאתם בוחרים, עם האוכל והיין שאתם מחליטים להביא
טלפון לוויני לנסיעות בחו"ל - מדוע זה כל כך חשוב ב- 2024?מערכת שורשטלפון לווייני הוא כלי רב-תכליתי וחיוני במגוון מצבים. הוא מציע יתרונות משמעותיים מבחינת בטיחות, אמינות, תקשורת רציפה וגישה למידע
המרת נקודות לטיסותמערכת שורשאחת ההטבות היותר מתגמלות מעולם האשראי היא המרת נקודות לטיסות שמביאה עמה מקסום של הטבות נסיעה רבות ומגוונות בהתאמה אישית
שם השולח
תוכן ההודעה